Launching DuitSenyap Dot com

Wednesday, September 7, 2011

'Salam 1Malaysia, Yi ge, Oray Malaysia'

          Hari ini merupakan hari yang paling bersejarah dan bermakna kerana saya berjaya melancarkan DuitSenyap Dot Com dalam usaha untuk mencapai objektif 'Financial Freedom'. Sebelum saya bercerita lebih jauh mengenai financial freedom, ingin saya melahirkan rasa syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana mengizinkan saya untuk mencoret sedikit sebanyak di dalam ruangan DuitSenyap Dot Com walaupun dalam keadaan masa yang sangat terbatas.Alhamdulillah =)

          So what is financial freedom?Apakah sama dengan kebebasan yang  cukup sinonim dengan kemerdekaan? Yup mungkin sama and mungkin tidak.....Kita ingin merdeka daripada penjajah lantaran ingin bebas berbuat apa saja di dalam negara sendiri dan tidak mahu dikongkong oleh penjajah yang hanya tahu menjajah tapi tidak mahu mengambil tahu kepada natijah..

          Financial freedom aka kebebasan kewangan juga menjadikan anda bebas melaksanakan apa jua yang diidamkan kerana mempunyai simpanan kewangan yang hebat. Inginkan kasut NIKE yang mahal?beg tangan ala2 bibik mama?kereta mewah semahal ferrari?beli sja kerana anda berada dalam lingkungan financial freedom..




          Persoalannya apakah anda sudah berjaya menempatkan diri di dalam kelompok financial freedom? Untuk menjawab dan berbincang segala persoalan itu maka lahirlah DuitSenyap Dot Com yang akan menjadi medium yang terbaik untuk berkongsi idea dan rahsia dalam mencapai kebebasan kewangan, Insya Allah.

          Sebagai permulaan ingin saya kongsikan rahsia PERCUMA untuk anda semua di SINI

Moga bertemu dalam rahsia2 yang akan datang..Bye2

regards,
khair
http://DuitSenyap.com








          






     

0 comments: